MoArt - Foto Op Zun Rotterdams

Zondagmiddag, aankomsthal Rotterdam Centraal. Swingende borsten in een superstrakke top en zongebruinde benen in een superkort jeansbroekje lopen op hoge hakken richting de toegangspoortjes…

Je weet dat ik nogal veel exen heb.

En je weet dat ik het liefst vriendjes met ze blijf.

Met ze allemaal, ja. Dat is nou eenmaal een dingetje van mij.

Maar om een paar van die exen maak ik me zorgen!

Nou, ze hebben dus een nieuwe vriendin, en dat is verder helemaal OK, maar die meiden zijn superlelijk!!!

Waarom ik me daar zorgen over maak!?!

Weet je wel hoe slecht dat voor mijn reputatie is!!!

Geef een reactie

