MoArt - Foto Op Zun Rotterdams

Zaterdagmiddag. Op het grasveldje tussen de flats van de Herastraat en de Icarusstraat zijn een stuk of vijf jochies luid en driftig aan het voetballen. Dan loopt een meisje van een jaar of 15 het veldje op en roept: Ik heb hier een HALF ijsje!

Jochie Een: Ik wil ‘m!
Meisje: Nee!
Jochie Twee: Nee ik!
Meisje: Nee!
Jochie Drie: Geef ‘m aan mij!
Meisje: Nee!
.
Jochie Een weer: Ik wil ‘m!!!
Meisje: Nee!
Jochie Vier: Ik voetbal het best dus IK heb ‘m verdiend!
Meisje: Nee!
.
Duidelijk ontmoedigd door haar antwoorden beginnen de jochies hun interesse te verliezen, dus besluit het meisje met: Ik gooi ‘m in de lucht en wie ‘m vangt mag ‘m hebben!

Geef een reactie

